Ponoszone koszty są bardzo ważnym czynnikiem przy zakładaniu sklepu internetowego. Decydując się na uruchomienie własnego e-biznesu, warto dokładnie sprawdzić rozwiązania oferowane przez usługodawców i wybrać opcję najlepiej dopasowaną do własnych potrzeb oraz posiadanego budżetu.

Koszt sklepu internetowego

Koszty związane z założeniem sklepu internetowego zależą przede wszystkim od poziomu jego rozbudowania, czyli m.in. wdrożonych modułów. Obecnie uruchomienie profesjonalnej platformy e-commerce może kosztować od zaledwie 1000 do więcej niż 20 000 złotych. W wielu przypadkach ponoszony koszt jest jednorazowy, jednak coraz częściej wybieranym wariantem jest opłacanie sklepu internetowego w modelu abonamentowym. Alternatywą pozostaje rozpoczęcie działalności przy pomocy darmowego oprogramowania. Jednak wtedy potrzebna będzie przynajmniej podstawowa wiedza informatyczna aby taki sklep uruchomić oraz opłacony serwer i własna domena. Dla osób poważnie myślących o sprzedaży internetowej nie jest to jednak polecane rozwiązanie, przede wszystkim z uwagi na awaryjność i ogólne ograniczenia darmowego oprogramowania w podstawowej wersji.

Ile kosztuje sklep internetowy na abonament?

Oprogramowanie sklepowe opłacane w systemie abonamentowym to najlepsza opcja dla sprzedawców, którzy nie czują potrzeby korzystania ze specjalistycznej platformy zaprojektowanej i wdrożonej całkowicie od podstaw. Obecnie oferta usługodawców oferujących takie rozwiązanie jest na rynku e-commerce coraz większa. Korzystają na tym przede wszystkim nowi, początkujący sprzedawcy. Zazwyczaj nie dysponują oni przesadnie wysokim budżetem, dlatego ich fundusze na rozwój własnego biznesu są dość ograniczone. Najtańsza miesięczna rata abonamentowa wynosi zazwyczaj około 100 złotych. Jednym z najciekawszych dostawców oferujących takie usługi jest Sky-Shop.pl.

Oprogramowanie sklepu Sky-Shop.pl

Platforma sklepu internetowego Sky-Shop jest w stanie zaspokoić potrzeby zarówno osób przymierzających się do uruchomienia niewielkiego sklepu, jak i bardzo dużych przedsiębiorców. W najtańszym pakiecie Basic, sprzedawca wystawić może 15 000 produktów w tradycyjnym sklepie z podstawowymi funkcjami. Miesięczna rata wynosi 99 złotych, wliczając w to 2GB miejsca na pliki. Pakiet Business pozwala na wystawienie 75 000 produktów i zapewnia dostęp do 10G wolnej przestrzeni, za 179 złotych miesięcznie. Oferta przeznaczona do najbardziej dynamicznych sklepów to pakiet Supreme. Obejmuje możliwość wystawienia na sprzedaż aż 200 000 produktów, oraz wykorzystania 30GB wolnej przestrzeni na pliki, łącznie za 299 złotych na miesiąc. Dodatkową zaletą Sky-Shop.pl jest możliwość darmowego przetestowania platformy.

[Głosów:2    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here