Marketing online ciągle się rozwija. Co rusz widzimy ciekawe rozwiązania i nowe narzędzia. Obecnie coraz bardziej popularne stały się powiadomienia push. Mają one bardzo duży wskaźnik skuteczności, dlatego szybko można zauważyć pierwsze efekty z ich instalacji.
Szybki i efektywny kontakt
Każda firma pragnie dotrzeć ze swoją ofertą bezpośrednio do klienta. Niestety ci z kolei, codziennie są zarzucani wieloma komunikatami, dlatego większość z nich zostaje zwyczajnie niezauważona. Wykorzystując powiadomienia push możemy to zmienić. Komunikaty są wyświetlane użytkownikom w czasie rzeczywistym. Ich przeważająca część zostaje odczytana, a jeśli sformułujemy ciekawy komunikat mamy także bardzo dużą szansę na konwersję.
Mało pracy, większy ruch
Stworzenie komunikatu i instalacja powiadomień push zajmuje niewiele pracy, szczególnie wtedy gdy korzystamy z wysokiej jakości narzędzi. Na stronie push-ad.com/pl znajdziemy specjalną możliwość do zarządzania notyfikacjami push. Daje ona ogromne możliwości. Oprócz tego, że bez problemu stworzymy tam bazę klientów, którą będziemy mogli dowolnie zarządzać, zbudujemy także własne projekty powiadomień i sprawdzimy statystyki kampanii. Taki zbiór informacji pokaże nam, czy dotychczasowe działania były wystarczająco skuteczne, czy powinniśmy wprowadzić jakieś zmiany.
Zero formalności
Obecnie najwięcej problemów przy okazji działań w Sieci sprawiają ograniczenia związane ze zbieraniem danych osobowych. Powiadomienia push pozwalają ich uniknąć. Aby wyświetlić je użytkownikowi nie potrzebujemy jego danych, wystarczy aby sam zezwolił na dodanie się do listy odbiorców. Może to zrobić jednym kliknięciem.
Adblock im nie straszny
Wtyczka blokująca reklamy skutecznie uniemożliwia prezentację niektórych treści. Powiadomienia web push nie są traktowane jako reklamy, poza tym internauta dobrowolnie wyraził na nie zgodę, dlatego adblock w żaden sposób nie może ograniczyć wyskakującego okienka.
Lepsza relacja firma-klient
Jeśli użytkownik zgodzi się na otrzymywanie powiadomień push, oczekuje w zamian wartościowych treści. Zapewniając mu je oraz informując o promocjach i zachęcając do kontaktu zbudujemy trwałą relację z odbiorcą i wzbudzimy jego zaufanie.